Tel: +36 30 574 5859 E-mail: info@fitneszgepberles.hu

Szobabicikli, elliptikus gép és futópad bérlés

Facebook
  • gyerekek egészséges mozgása
    2018. július 19
    328
    Hol vannak már a régi szép idők, amikor a gyerekek naphosszat szaladgáltak az udvaron, fogócskáztak, bújócskáztak vagy éppen számháborúztak?
  • frissítő egészséges házi fagylalt
    2018. július 13
    326
    Tombol a nyári hőség? Felfrissítenéd magad egy finom fagyival? Van egy jó hírünk: nem kell lemondanod a nyár kedvencéről fogyókúra idején sem. Ebben a cikkünkben hoztunk neked egy diétás, otthon is könnyen elkészíthető változatot.
  • zsírégető gyümölcsturmixok
    2018. július 04
    344
    Alig vártuk már, hogy nyár legyen, hiszen végre telis-tele van a piac ezerféle vitamindús gyümölccsel. Hoztunk neked három zsírégető smoothie receptet, amelyek nem csak hűsítőként szolgálhatnak, de fogyókúra idején is nyugodtan fogyaszthatod ezeket például vacsora helyett is.
  • tippek fürdőruha választáshoz
    2018. június 28
    338
    Nyaralás előtt állsz? Szeretnél legjobb formádban tündökölni a tengerparton? Segítünk kiválasztani az alkatodhoz illő fürdőruhát és azt is eláruljuk, milyen gyakorlatokkal tudod kihangsúlyozni tested legszebb részeit! Olvasd el tippjeinket és légy te a strand királynője!
  • fantasztkikus alkat esküvő után
    2018. június 22
    352
    Néhány héttel ezelőtt az egész világot lázban tartotta Harry herceg és kedvese, Meghan Markle esküvője. Az egykori tévésztárt bombasztikus formában láthattuk élete legszebb napján, köszönhetően az egészséges táplálkozásnak és a rendszeres testmozgásnak.
  • ideális testsúly elérése futópad bérléssel
    2018. május 16
    558
    A testtömegindex rövidítve TTI, vagy angolul BMI (body mass index) egy statisztikai egyenlet melynek segítségével megállapítható az ideális testsúlyunk.
  • nyári alak futópad bérlés segítségével
    2018. április 30
    542
    A fenti mondatot sokan használták már, mondhatni klisésen hangzik, de van valóságtartalma. Bár a március nem túl jó időt hozott számunkra, ettől függetlenül kiváló alkalom lehet a március, mint a tavasz kezdete annak, hogy belevágjunk az edzésbe.
  • antioxidánsok
    2018. április 24
    454
    Az antioxidánsok létfontosságúak a szervezet számára.
    Az antioxidánsok bevitele a fogyókúra alatt kiemelt fontosságú! Számos diéta sajnos nagyon egyoldalúvá teszi az étkezéseket, ami ugyan súlyvesztést generál, viszont nem túl egészséges hosszútávon.
  • Diéta közben bűnözés
    2018. április 11
    545
    Színre lép a cheat-day

    Sokszor nehéz ellenállni a rég vágyott falatoknak
    Mi is az a cheat-day, azaz csalónap?
    Akik már szakavatottak a témában a hátuk mögött van pár edzéssel teli óra, azoknak nem kell elmondani,mlyen örömet tud okozni egy-egy csalónap.
  • 8 tiltólistás étel, a futópad bérléses edzésnél
    2018. április 03
    548
    Egy jó hamburgerért mindent?

    Amikor elkezdünk konzultálni a személyi edzőnkkel ez az első lépés ha beszélgetünk az étrendünkről, miket fogyasztunk, milyen rendszerességgel étkezünk és igen, be kell vallanunk a hétvégente rendelt pizzát is. Persze nyilván tudjuk, hogy a cukros üdítők, vagy a fehér kenyér nem segíti a diétánkat, de mi a baj az előre elkészített salátákkal?
  • Usian Bolt
    2018. március 27
    514
    Usain Bolt 2002-ben minden idők legfiatalabb aranyérmese volt – 2004-ben pedig ő volt az, aki a 200 méteres futást 20 másodpercen belül tette meg. Villámként hasított a pekingi olimpián, emberek milliói figyeltek fel rá.
  • személyi edző futópad bérlés
    2018. március 22
    530
    De mégis, miben segíthet egy személyi edző?
    A személyi edző egy szakember. Tudása legjavát adja, nemcsak az edzés terén, de az étrend összeállításában is. Tudja, hogyan motiváljon, hogyan hozza ki belőled a lehető legtöbbet, segít, támogat –ezek a jó személyi edző tulajdonságai.
  • motiváció az edzéshez futópad bérlés
    2018. március 12
    559
    Kezd az újévet, új lendülettel, megújult motivációval!
    Az emberek számtalan kifogással állnak elő, ha edzésről van szó:
    - barátságtalan az időjárás,
    - nincs idő az edzéshez,
  • kutyával futni
    2018. március 07
    650
    A kutyával való futásnál vegyük figyelembe a kutyusunk tulajdonságait!
    Ahogy az embereknél is, a házi kedvenceknél is figyelembe kell venni a kutya életkorát, aktivitását és temperamentumát. Egyes fajtáknak, mint például az agár, nem jelent gondot hosszabb táv lefutása sem, míg a kisebb termetű francia bulldog esetében erről le kell mondanunk.
  • bemelegítés futáshoz futópad bérlés
    2018. március 02
    540
    A bemelegítés kiemelten fontos, hogy az edzés hatékony legyen!
    A futást csak bemelegítést követően kezdjük el!
    A futást fontos bemelegítéssel kezdeni, hiszen ennek hiánya sérülésekhez vezethet.
  • cukorbetegség ellen futópad bérléssel
    2018. február 27
    551
    A cukorbetegség ugyan nem gyógyítható sporttal, de hozzájárulhat a meglévő állapot fenntartáshoz bizonyos feltételek között az állapot javuláshoz is.
  • Kezdő lépések - futópadosoknak - futópad bérlés
    2018. február 21
    654
    Lépj előre az egészségedért!
    Kezdőlépésként, ha már megvan a szerelésed a futáshoz, fontos pár dolgot megjegyezni a futópadon történő futásról. A lehető legfontosabb, ha úgy érzed rosszul vagy, szédülsz, vagy bármilyen vészhelyzet áll fent, a készüléken lévő nagy piros gombot megnyomva azonnal megáll a futószalag, vagy ha teheted, akkor kapaszkodva, terpeszállásban áll ki a két szélére a gépnek.
  • híres sportemberek - edzés futópaddal
    2018. február 15
    575
    Amikor sportemberekről beszélünk, akkor többnyire csak az eredményeik jönnek felszínre – ki hány érmet szerzett, hol és miben volt első, hanyadik győzelme ez, Európa vagy világbajnok. Nagyon kevés alkalom adódik, amikor ezek a sportemberek betekintést engednek a kulisszák mögé – hogyan készülnek fel egy-egy meccsre, mit esznek, hogyan edzenek.

    A kitartás, a szorgalom mellé ezek a tényezők igencsak fontosak – két világklasszis példával az egészséges étkezésért!
  • futószámok az atlétikában és a futópad bérlés
    2018. február 12
    622
    A versenyzők a rajthelyről indulnak, a bíró jelzésére – ez egy startpisztoly dördülése. A futóversenyek célvonala egy meghatározott egyenes, 100 méter hosszan ezt célegyenesnek nevezik. A sprintszámoknál kötelező a rajttámla használata, ez egy olyan szerkezet, amelybe a lábakat beletámasztva hatékonyabb és erőteljesebb elrugaszkodást lehet kivitelezni.
  • futás és kütyük - futópad bérlés
    2018. február 02
    607
    A különböző egészséget támogató mobiltelefonos applikációk ma kimondottan nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen a telefonunkkal napi szinten kapcsolatban állunk – így tökéletesen „kézben” tarthatjuk az egészségünket!
    A Play Store-ban az Androidos felhasználók rengeteg ilyen applikációt találhattok meg, amelyek nem csak hasznosak, de ingyenesek is – továbbá szinte teljesen személyre szabhatóak!
  • zsírégető zóna
    2018. január 29
    652
    Az edzőtermi kardió gépekkel kötik össze a zsírégető zóna definícióját - A gépeken feltüntetett ábrák és számok mind a szívritmus és a test zsírfelhasználása közötti összefüggésekről szólnak. Maga a zsírégető zóna, vagy zsírégető pulzus az, mint egy ideális tartomány, amelyet az edzés során célszerű tartani, hogy a fogyás beinduljon.
  • futópad bérlés a fokozatosság elvével
    2018. január 23
    661
    Járatlan vagy még a sportolással kapcsolatban? Fogadd meg jó tanácsunkat, ami talán az alappillérét képezi az előtted levő időszaknak – fontos a ciklusosság, azaz a rendszeresség kiépítése a mozgásformádban!
  • kalóriatáblázat a diétázóknak futópad bérlés
    2018. január 08
    645
    Alapvető biológiai folyamat testünk számára az energia termelése. Az energia létrehozásához azonban tápanyagok elégetésére van szükség. Ahhoz, hogy valaki fogyjon, mindenképp figyelembe kell vennie azt, hogy mekkora a szervezete valós napi energia bevitel szükséglete.
  • az új évre nincs kifogás, futópad bérlés a feszesebb alakért
    2018. január 02
    619
    Az új év mindenki számára egy tiszta lap –ez olyan motivációt hordoz magában, hogy van, aki egész évnyi listát ír arról, hogy mit szeretne elérni a következő 365 napban. Sokan választják kiemelt pontnak azt, hogy tesznek valamit az egészségük megőrzése érdekében – rendszeres sporttal.
  • célpulzus futással futópad bérlés
    2017. december 28
    685
    Mi az a cépluzus?
    Sportolás során a szívverésünk felgyorsul – több helyen kitapinthatóvá válik a pulzusunk. A célpulzus az a szám, amelyet bármilyen mozgásforma alatt érdemes szinten tartani – így hatásosabbá válhat a mozgás, ennek az értéknek a túllépése viszont nem ajánlott.
  • diétás étrend a fogyáshoz
    2017. december 21
    697
    Elsőre mindenki kerüli ezt a témát, hiszen alapvetően azt gondolják, hogy egy minimális mozgás pont elég a fogyáshoz – azonban ez óriási tévedés! Az aktív mozgás mellett szükséges az étrendünk teljes restaurálása – kérjük ki bátran akár dietetikus tanácsát is ehhez!
  • futópad bérlés a mozgásszegény életmód ellen
    2017. december 11
    636
    A súlyos betegségek első lépcsőjére a mozgásszegény életmód van írva, sok más tényező mellett. Az aktív mozgás hiányában, lelassul az anyagcsere működés, a vérkeringés és a nyirokkeringés is hatékony működése is jelentősen lelassul.
  • futópad bérlés a karácsonyi étkezések ledolgozására
    2017. december 05
    703
    A karácsony étkezések során hajlamosak vagyunk elfelejtkezni arról, hogy épp diétán vagyunk – a család együtt van, nagymama finomakat sütött, a „csakmégegyet” bűnözés megengedett.
  • fitnesz történet futópad bérlés
    2017. december 01
    747
    A fitnesz az egészséges életmódot, az ezzel járó esztétikus külsőt és jó fizikai erőnlétet jelenti. A wellnesstől azt különbözteti meg, hogy a fitneszhez mindenképp hozzácsatolandó a sportolás is, míg a wellness sokkal inkább olyan alternatív megoldásokat alkalmaz, amely a testre és lélekre is egyaránt hat - például különböző masszázs típusok, spa stb.
  • hasznos kütyük futáshoz
    2017. november 21
    703
    A futók ma már nem csak a modernebbnél-modernebb futópadok közül válogathatnak, ha kíváncsiak az elért eredményeik kimutatására-de a technológia fejlődésével egyre több a testükre aggatható kütyü is segítheti őket ebben.
  • Futók életmódja és étrendje
    2017. november 17
    758
    Mi történik a szervezetünkkel futás közben?
    Futás közben elsősorban szénhidrátokat égetünk el. Ha fogyni akarunk, akkor azt javasolja a legtöbb étrend, hogy a napi kalória bevitelünk mindössze húsz százalékát tegyék ki a szénhidrátok: mivel telítettségérzetet biztosít, ebből merítünk energiát.
  • állóképesség növelés futópad bérlés
    2017. november 13
    685
    Az állóképesség tulajdonképpen a tüdő kapacitását méri, továbbá azt, hogy mennyi oxigént használ fel a szervezeted, mennyit ver a szíved az egy-két percnél tovább tartó edzés közben.
  • futócipő kisokos futópad bérlés
    2017. november 07
    725
    Akik arra szánják magukat, hogy elkezdjenek futni, sokszor előveszik a már kényelmesre koptatott cipőjüket, mondván „be van törve” így tökéletesen illeszkedik a lábukra. Azonban ezzel inkább csak ártanak, a későbbiekben, ebből kifolyólag térd és bokafájdalommal számolhatnak.
  • A csontritkulás ellen
    2017. október 31
    802
    A sportnak számos előnyét ismerjük: hatékonyan csökkenti a testsúlyt, fittebbek, egészségesebbek leszünk, pozitívan hat a szellemi működésünkre, csökkenti a stresszt és megteremti a megfelelő testi és lelki egyensúlyt. A mozgás minden korosztály számára fontos, de idősebb korban különösen figyelnünk kell rá.
  • A fiatalság megőrzése
    2017. október 19
    788
    A sportolás jótékony hatásait nem lehet elégszer hangsúlyozni. Nem csupán fizikai állóképességünket javítja, illetve testsúlyunk karbantartására szolgál, hanem kiváló hatással van szervezetünk belső működésére is.
  • A mozgás a stressz ellenszere futópad bérlés
    2017. október 11
    921
    Túl elfoglalt és feszült vagyok a mozgáshoz – halljuk gyakran, esetleg mi magunk is ezzel érvelünk, amikor a sportról van szó. A stressz fizikai tüneteket és komoly betegségeket is okozhat szervezetünkben, így a legjobb az lenne, ha el tudnánk kerülni a stresszes életmódot. Azonban mai világunkban ez csak nagyon keveseknek adatik meg, így meg kell tanulnunk levezetni.
  • Nyári lendület
    2017. október 04
    765
    Lassan, de biztosan megérkezik az ősz, a nyári évszaknak pedig visszavonhatatlanul is vége. Ha már formába hoztad magad a nyáron, tartsd meg a lendületed és sportolj a hűvösebb évszakokban is! A hőmérséklet folyamatosan csökken, a nappalok rövidülnek, de ne csüggedj, hiszen a rendszeres testmozgásra az év minden szakában van lehetőség.
  • Tippek a futáshoz futópad bérlés
    2017. szeptember 30
    859
    Sokan azt gondolhatják, hogy a futás monoton, unalmas időtöltés, pláne, ha egyedül végzi azt az ember. Ennek elkerülése érdekében mutatunk 5 tippet, amivel te is elkerülheted, hogy unalmassá váljon a sportolás!
  • Álomalak futópad bérlés
    2017. szeptember 22
    826
    A nyári alak télen készül… És nyáron is! A fürdőruhaszezon lassan véget ér, de semmi pánik, hiszen van még idő kicsit fogyni, megerősíteni az izmokat. A futópad most is kiváló társuk lehet a sportolni vágyóknak.
  • Leszokás a dohányzásról
    2017. szeptember 14
    776
    Manapság mindenki tudja, hogy a dohányzás kiemelten káros hatással van a szervezetre, mégis rengeteg dohányos van. A dohányzás abbahagyásának számtalan módja lehet: van, aki azonnal megpróbálja letenni a cigarettát, de olyan is akad, aki csak fokozatosan tud leszokni.
  • A vitaminok hatásai
    2017. szeptember 10
    815
    Fontos, hogy szervezetünk részesüljön a megfelelő vitaminokból, hiszen ezeket étkezéssel nem mindig vagy csak nehezen tudjuk bevinni. Bármennyire is igyekszünk odafigyelni, hogy mit eszünk, mikor és mennyit, szükség lehet a megfelelő vitaminok pótlására.
  • Sport a várandósság idején
    2017. szeptember 01
    877
    Lehet sportolni a várandósság alatt? Milyen sportot válasszunk? Aki korábban nem sportolt, elkezdheti éppen most? A terhesség alatt számos kérdés merül fel a kismamákban, amelyekre nem árt időben felkészülni.
  • kellő folyadékbevitel futópad bérlés
    2017. július 14
    900
    A szervezet fontos lételeme a víz. Testünk 60 százalékát adja, így érthető, hogy a nem megfelelő folyadék pótlása rendkívül káros hatással lehet az emberi szervezetre.

    Akárcsak a hétköznapi életben, edzés közben is különösen fontos a megfelelő folyadék pótlása. A dehidratációnak, azaz a kiszáradásnak már kezdetben is jellemző tünetei lehetnek, de súlyos esetben már szerveinket is érintheti.